ניהלתם שיחה על מותג מסויים? כתבתם? הגבתם?
שימו לב, שכבר היום יש טכנולוגיות, שמנטרות את השיחה, ועוזרות לחברות הפרסום לחדד את המסרים שלהם.
מה לא יעשו פירמות גדולות כדי להתבלט מעל התחרות ולשכלל את המסרים שלהם?
הכל פסיכולוגיה, הצליל, הטון, הגוון, הקצב.
הכל נועד לעבוד על החושים שלנו ולסייע לנו לקבל החלטות לא רציונאליות, שמאתגרות את הדיוק שלנו, ומפתות אותנו לרכוש דברים כדי שנרגיש אהובים ושייכים
המנוסים- מבינים את זה ומפתחים ראיה ביקורתית
התמימים- רוכשים יותר ממה שהם צריכים
זו האמת.
רגע.. אבל את עוזרת למותגים לשווק? את לא יורה לעצמך בפרנסה?
לא.
התשובה היא חד משמעית לא.
אני עוזרת למותגים להגיע ללקוחות מתעניינים, שמחפשים את השירות שלהם, ורוצים לקבל החלטה עצמאית על סמך מידע אמין ומעשי.
אני משווקת בהסכמה
ואני נותנת המון ערך.
גם אם מדובר רק במשפט השראה.
אני עובדת עם מותגים, שמביאים לפה את המוצרים הטובים ביותר בתחומם, עם מעצבים, שמתקשרים דרך היצירות שלהם, אבל לפני הכל עם אנשים טובים ומעניינים. אני אוהבת לשווק- כי אני יודעת, שהשיווק הזה עוזר למישהו להגיע למשהו, שהוא חיפש ממקום של צורך, ובזכות המסר הנכון הוא מגיע לתשובה.
ואתכם אני רוצה להשאיר עם מסר מחזק. פשוט תמשיכו, גם אורגנית, גם ממומן, תמשיכו, כי יש מישהו בצד השני, שרוצה לשמוע עליכם.
ובבקשה. קחו ברצינות את האתר- זה הנכס היחיד שנשאר שלכם.